Hur gick det till ??

Igår kväll gick jag och lade mig i en lägenhet i stök.
Imorse hade stöket gått upp i rök...

Disken var borta, och den var ren.
Hur gick det till, var det tomten som var sen?

i Vardagsrummet fanns då jag lade mig, en massa saker och stuff...
Han har alltså städat!!! (utan gruff...)

En kille som städar och diskar utan tjat och gnäll.
Jag tror jag lägger mig tidigt varje kväll...  :)

Just nu är jag beordrad att slappa ...
Han står vid spisen, som värsta hemmapappa..

Puss & Kram!

The Chef!




Postat av: Angel

Skickar du honom till mig sedan?! ;)
Skämt o sido. Blir glad när jag läser, det ser ut som att du kan börja pricka av på din lista nu!

När ska vi ses alla fyra?
Puss

Postat av: Patrik

Tjena! Snygg och intressant sida du har! Hur lyckades du? Förresten, har du några boktips?

2007-01-13 @ 23:52:00
URL: http://www.pute.sprayblog.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits