Stockholm snart!!

Snart är det dags, snart skall det ske!
Jag skall få träffa dem, det går bra ska du se....

D och C och resten av hans släkt...
Ska man ta med sig sin finaste dräkt?

Syster och hennes familj skall självklart även dem hälsas på.
Varför så sällan, det är svårt att förstå...

Ska bli kul att se om Emma har blivit stor.
Ska även bli kul att se hur C och D bor!

Just nu håller jag på att baka bröd som jag lärt av en tant.
Hoppas det lyckas, så jag ej betraktas som en klant...

Blev ett kort bloggande idag.

Kram /F




Postat av: Angel

Spännande med Stockholm! När far ni?

2007-02-06 @ 08:59:32
Postat av: The Boss

Snygg blogg sida !
Har hänt en hel del sedan jag kikade sist...
Både på bloggen & i livet !
Grattis till både och !

2007-02-10 @ 20:58:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits