Tuk tuk...

Hej pa er !

Vi ar forftarande i Thailand, idag var det molnigt ute, och vi som hade tankt att pressa idag !!
Istallet tog vi en taxi till City och kakade paMcDonalds !!!
Jag at en Dubbel Bigmac !!! Alltsa 4 hamburgare i en ! Sjukt.. men men..

Jag knappte kort pa den, men eftersom jag sitter pa ett internetcafe sa kan jag inte lagga ut bilder idag...

Idag har jag shoppat
1 pyjamas, 99 Baht (ca 20>)
1 ;gonbrynsmaskin, 130 baht  (ca 26>)
Det ar faktiskt svart att gora av med mycke pengar har...

Nu skall vi snart hem mot hotellet igen..
En lustig sak f;rresten... just nu ar det alkoholforbud i Thailand !! Det ar nage val som pagar...
Fran igar 18.00 till Sondag 18.00 saljs ingen alkohol, varken pa restaurang, eller affar. som tur var sa bunkrade vi innan... =)


KRAMAR FRAN fRIDA o CO




Postat av: Chefen

Är spriten slut i Thailand ???
Måste vara alla turister...

Ok vi sänder ner ett gäng containrar från Svedala
så att Thailand blir beboligt igen.

/Chefen

2007-12-15 @ 15:56:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits