Tomten hade inte tid att stanna...

Hej kära vänner!
Nu var det länge sedan jag hade ro att skriva, har jag egentligen inte nu heller.. men men...

Imorgon är det återigen jobb... hela 2 dagar.. sen 4 dagars ledigt igen!!!

Så här har våran jul sett ut...

23:e fm.  Firade jul med Kjells föräldrar Karin och Åke (fick fika och klappar!)
23:e em. Firade jul med pappa och Agneta (fick julmat och klappar!)
24:e         Firade jul i Barsta med CHs mamma, pappa och Farmor.
25:e         Firade jul med mamma, Kjell och Putte (Fick mat(pizza!) och klappar!)
26:e         Firade jul med Moffan (Fick gröt och julpeng!)

Nu är kl. 22.14, och först nu så kan jag slappna av lite i all julstress...

Här kommer en lista på vad bortskämda Frida fått i julklapp i år...
*Presentkort på H&M !!!
*Ulltofflor
*Påslakan
*Mysdress i ROSA!!!
*2st tidningar i julstrumpan på morgonen!
*3st trosor med korta ben.
*Proffsstrykjärn
*Hårtång som ger volym
*Verktygsssett för tjejer (rosa lurviga skruvmejslar!)
*Tomtemuggar
*Massa godis
*Pengar
*Lilla-my lampa  =)
*Monopol (nu med visakort !?!)
*Champangeglas, snappsglas och serveringsglas
*Hjärtdekor att hänga i tex. fönster
*Badkulor (när får jag ett badkar??)
*Tomteflicka
*Ljuslykta
*"Photo pearls"  (man gör pärlplattor av egna foton...bild kommer senare...)
*Små dukar med tryckta blommor
*Åre Choklad

Tyvärr så har jag inte bättre minne än så här...
Förlåt mig för det jag glömt att skriva.. men säkert så kommer någon att pika mig ...
(säkert kjell eller putte...)

Nu skall jag fortsätta plocka med klapparna.... sen skall jag soooova...

Tusen tack för alla fina klappar...!!!!

Många kramar/Frida!



ps. Tack för alla fina "godJul Sms.." och julkort...Ds..




Postat av: pUUTTEE..

FrioDaa..vaadd spsssrar du penggaRNa i..typpist presnnten du fikk aV Mig PUtteee...

2008-01-03 @ 17:56:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits