Thailand, problem att ladda upp bilder idag !

Hej pa er !
Jag hade tankt att ladda upp massor av roliga bilder pa sidan idag, men har p[ internetcentret, sa fungerar det tydligen inte.. suck suck.... far forsoka imorgon igen da !

Vi har det iaf. mycket mycket bra.

Det ar ca 30grader, och helt underbart!

Idag har vi badat och solat, tyvarr tors jag inte bada i havet, ty vi har sett maneter stora som icakassar...bllaaa...
Sma doda fiskar ligger uppspolad pa land, me men...

Som tur ar sa finns det en jattefin och stor pool har pa hotellet!
Ikvall ar det HuaHinCity som galler, mat och lite shopping...

Tyvarr sa konstaterade vi imorse att mer an halva semestern redan har passerat.. trist...men ...

Om jag forstar ratt sa har ni sno dar hemma, hehehe... trist for er...

jag skall prova att lagga upp lite bilder pa en annan sida.. aterkommer om det funkar..

Manga kramar fran oss alla till er alla!!!!!






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits