Nott Gytt rå !

Hej vänner !

Jag bloggar inte som förr, jag vet.. jag skall bättra mig...
*antecknar som ev. nyårslöfte*

Idag har jag och CH bara tagit det lugnt och skönt...

Steg upp 09.30...
segade omkring i lägenheten i några timmar..

Tog en promenad till Hemköp Skönsberg, handlade lite till kvällens middag...
Vem är det som har köpt all färsk sparis i Sundsvall??

Fanns inte på City gross, fanns inte på Hemköp skgb, fanns inte på Coop i Haga...
Tillslut insåg vi hur det var, köpte därför fryst sparis... bjäbb... men men...

Ikväll vid 19.tiden hade vi lagat färdigt våran middag...

Potatisgratäng och oxfilé, rödvinssås (samt bonussås; lomanders bearnaise!)

Mamma ringde och snyltade in oss på deras nyårskalas... så strax skall vi åka till Carina och Ulf för att fira nyår !
Konstigt nog så är det inga av våra kära vänner som erbjudit oss en nyårsfest... mkt konstigt...

Men ett nyår med Mamma, Kjell, Carin och Ulf känns toppenbra!
Orkar inte tokfesta med värsta uppklädda sällskapet, orkar inte äta middag med 5 olika gafflar..
Orkar inte vara tokigt snygg i håret osv.
Känns alltså mycket bra att få fira in det nya året med mamma o co !


Tack alla vänner för 2007, nu går vi tillsammans in i 2008 !

Lycka till  med allt ni tar er för iår...!

Kram/Fröken Frida !




Postat av: Jessica

En undran bara; Har NI erbjudit era vänner en nyårsfest då? De kanske tänker lika som er.... hmm...

2008-01-05 @ 16:11:15
Postat av: Frida (bloggägarinnan)

Hej Jessica !
Nope, vi hade inte bjudit någon... För att vi ville vara ensamma...

Men, jag har varje år i fleeera år blivit bjuden till en fest hos samma personer.. men inte iår..

Men, det hela skrevs med ironi.. =)

2008-01-06 @ 20:31:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits