Träningsvärk ?

Tjoho!
Är efter 2dagars handbollskastande helt biten av sporten.. såå kul !
igår stod jag och sambon och kastade till varandra utomhus...
Idag kastade vi först ute, sen även inne i hallen..

Visste ni att man har klister på en handboll?
jäkla bra med klister! Bollen fastnar i handen, ruskigt praktiskt..!!

Imorgon skall jag för första gången träna med tjejerna ... skall bli spännande, men kan erkänna att jag är sjukt nervös!
har ju aldrig spelat lagsport, och aldrig då heller varit på en träning...för bowling räknas faktiskt inte =)

Har slutat spela lagbowling nu... skall endast spela korpspel.. Orkar inte med allt skit som är runt om sporten..
planetera skog, sälja bingolotter, bygga plastsaker osv.

Nä, nu skall jag duscha, sen lägga mig i sängen för att sova !

Kram på er !/Frida !




Postat av: jenni

Jasså en Frida har börjat sporta, själv är man en inbiten soffpotatis så det enda stället jag får motion på är jobbet, då man springer runt som en påtänd ekorre. Men det är skoj då man hittar något man gillar, lycka till!

Postat av: Angel

Skoj för dig med handboll!! Lagsport är roligt!! Gemenskapen som man får är oerhört bra! Lycka till och hoppas du inte får en massa träningsvärk. Kramar

2007-08-22 @ 11:35:20
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits