Tacokalas !

Hejsan svejsan !

Igår hade jag 25års kalas !
26 personer var inbjuden på tacos och fika!

17.00 var tiden då kalaset började, och oj så mycket folk det kom, men det gick mycket bra, alla hade sittplatser !

Vi hade dukat långbord, + att vi hade ett mindre bord också. och även på balkongen satt det folk !

Alla åt sig mätta, men ändå vart mer än hälften av maten kvar!
Så nu blir det tacos till lunch och middag. och kanske till frukost imorgon =)

Jag fick så otroligt mycket fina saker !!

Presentkort på: Sisters, Ikea, Duka, Living, Kappahl och på Flash.
1000:- att lösa in på forex, Skall lösa in till Thailandsresan i December!
Fick även massor av kontanter.
Och av Svärföräldrarna fick jag en supersöt kjol, och ett mycket fint linne, samt skor och matchande halsband och örhängen! Allt passade perfekt !!!
Fick en toalettrulle med suduko på av angelica och gugge, även en strumpa till iPoden, och en kossa!
Fick uppläggningsfat och duschcreme !
luktljus, en necesär, ett färgskiftandeljus, och foppatofflor !!!! Nästan rosa, och till dem 5st foppasmycken!

Helt otroligt roligt hade vi !  Vi lekten med stötmaskinen jag fått av CH. tror mer eller mindre att alla fick sig en stöt ! =)

Singstar körde vi senare på kvällen...

Tack alla för de otroligt bra presenterna, och tack för att ni förgyllde gårdagen!

Massor av kramar//Fridan !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits