Det går bra nu...!

Hejsan Hejsan!

Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade här på bloggen..
Så, vad har hänt sen sist?

Min Kära Mazda har skurit, sålts och sörjts.
Har köpt en ny bil! (ny är kanske att ta i...en 89:a...)
En Nissan Sunny 1,6 !
Färg:Vit med bruna fläckar.
Förra ägaren ville ha 6000:- för den, jag bjöd 5000:-...Till slut gick hon med på 5100:-

Idag har jag superstylat bilen, fälgsidor från Biltema. "bling bling" ;)
Skall försöka hitta mer styling framöver.. dock så hoppar jag över att tona denna bil..ork int mer...


Idag har vi förmodligen även löst vårat boende för framtiden..!! (mer info kommer framöver!)

Vet ej vad mer  som hänt sedan sist... men säkert ingen superviktigt...

Nu skall stereo kopplas in i Nissan... !


Kraaaam!







Postat av: Angel

Skoj att träffas en snabbis idag! :) Vi ska ta och bjuda hem er hit efter påsk. Bara så ni vet! Puss puss

Postat av: Frida

Streron är nu inkopplad! Fick en kommentar på bilen idag .. haha...

"Har du sett den där filmen, fyra nyanser av vitt".. hahaha...

Bilen är bättringslackad... eller vad man nu skall kalla det.. :)

2007-04-02 @ 11:52:21
Postat av: jenni

Jasså ni ska flytta!?
Blir det hus eller ny lägenhet?
Otur med bilen, men kan sägas att vi äger en bil från helvetet vi oxå, som aldrig vill fungera. Tur att det börjar bli bar backe så man inte behöver förlita sig på bil utan kan åka hoj istället ;)

2007-04-04 @ 09:02:20
URL: http://ninaochjennis.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits