Borde man hindra sig själv?

Sitter och kollar på "Du är vad du äter"...
Samtidigt som jag kollar på det, så äter jag min middag...
Min middag:
Popcorn, samt 1 smörgås med Jordnötssmör och chokladsmör...

Borde man tänka efter?

Det sjuka med detta TV-program är att jag tycker att all mat som de visar upp, ser god ut!!!


Skulle vara rätt kul att vara med i ett sådant program, veta hur många % av kroppen som består av fett..
Skulle vara kul att få höra Anna Skipper skälla på mig.. hahah...
Godis eller sötsaker finns på min meny allt för ofta...

Men, jag skall bli bättre... Dagmar har sagt till mig att jag måste äta grönsaker..  :)

Kraam till alla! Puss till Carl-Henrik!




Postat av: Anonym

Puss till Frida med, sitter på världens tråkgaste datautbildning.
Tror inte vi skall vara med i "Du är vad du äter", kan inte sluta bra helt enkelt.
Men lite mer hemlagat och grönsaker skall vi nog fixa. Beach 07 är förlorad, satasar på 08 ist.
PUSS

2007-04-11 @ 16:29:25
Postat av: Angel

Pussen till mig då, glömde du den?! :P
Skulle också vilja få lite hjälp av Skipper...
PUSSEN!

Postat av: Angel

Pussen till mig då, glömde du den?! :P
Skulle också vilja få lite hjälp av Skipper...
PUSSEN!

2007-04-11 @ 22:31:11
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Frida

Självklart finns även en puss till Angel!!!
Men den största går till C-H...!

Saknar honom så det värker i hela kroppen.. :( Men imorgon så kommer han hem till mig igen!!!!!!

PUSSSSS

2007-04-12 @ 09:46:06
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits