Årets kalender knäcker alla tidigare....

När jag var liten hade jag kalendrar med choklad, ibland var det tuggummi...
När jag blev större, så har jag några år fått varit utan!!!!

Nu när jag är 24 år, så ringer min mamma och säger att jag måste komma hem till dem, för mamma och kjell har köpt en pressent.. nyfiken åker jag dit...

Världens finaste julkalender fick jag!!!!!!!!
Kalender

En "lucka" skall skrapas varje dag, kanske blir det massor av skojjigt.. kanske blir det lite..
spännande är det iaf.

Resultat från lucka 1: 50:-

Just de ja. höll på att glömma, jag fick ju också en adventspressent av Putte (www.pute.blogg.se)
En flaska Blossa06 !!! 

Tusen tack till Mamma, Kjell och Putte !!!


Kvällen har annars bestått av Pizza och IDOLfinal.. Pizzan var god, men tyvvärr så vann inte min favvis i IDOL..
Men men , man kan ju inte få allt, jag fick en trisskalender..!!!

Kram kram !




Postat av: Jag

Jag tyckte också att Erik skulle ha vunnit. Finfin kalender :) Trevlig helg!

Postat av: Junitjej

Vilken kanon-kalender! Hoppas du vinner massor!!! En sådan skulle jag också vilja ha!

2006-12-01 @ 23:33:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: HaxxBlaster

Grattis till vinsten i lucka ett!

2006-12-02 @ 00:46:26
URL: http://haxxblaster.blogg.se/
Postat av: Angel

Oj, en sådan kalender skulle ju jag också vilja ha. OCh behöva! Skoj att du redan vunnit!

Men du, när ska vi ta bakningen? Har du redan bakat kanske?! SKulle vara mysigt att göra det tillsammans? Kan tisdag och torsdagkväll.
Kram kram

2006-12-03 @ 22:17:40
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: phridan

Ville rapportera hur det gått i luckorna 2-5...
Tyvärr ingen vinnst..
Idag är det Stoffes tur att skrapa en lucka..
återkommer med rapport på den..

2006-12-06 @ 10:15:19
Postat av: Frida

Ville bara ge en sista uppdatering av hur det gick med alla trisslotter..haha.
Det var alltså 24 trisslotter
vinstsumma: 200:-
Mitt råd: Köp ej trisslotter!!!
:)

2006-12-25 @ 17:39:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits